UAB steigimas

Besivystančios valdžios el. paslaugos jau dabar leidžia kai kurias formas pildyti internetu, pateikti prašymus ir užsisakyti reikalingas pažymas. Jei dokumentai yra tinkamai paruošti, „Registrų centras“ įmonę įregistruoja per 3-5 darbo dienas. Viskas čia gerai, tik yra vienas „jei“… Dokumentai turi būti jau paruošti ir patvirtinti notaro. Pati įmonės registravimo procedūra yra neskausminga, ir ne tokia brangi, tačiau daugiausiai streso sukelia kai kurių dokumentų parengimas, surinkimas ir patvirtinimas pas notarą.
„Registrų centro“ prašymai ir JAR formos – vieni juokai, palyginus su tuo, kokius kančios kelius kai kuriems pradedantiesiems verslininkams reikia praeiti su įmonės registracijos adresu. Pagal įstatymus, uždaroji akcinė bendrovė privalo būti registruota tam tikru adresu, kuris įvedamas į visas informacines sistemas ir ten siunčiama oficiali korespondencija. Jei verslininkas neturi nuosavo buto ar namo, prasideda problemos. Pirmoji problema yra įtikinti tėvus ar gimines, o taip pat ir nuomojamų patalpų savininkus, kad šie leistų įkurti UAB jų patalpose. Kita problema – gauti jų raštišką leidimą. Jei tai tėvai, tai problemos kaip ir nėra, bet ką daryti, kai buto ar namo savininkai yra užsienyje, atostogauja, o gal jų yra keli, ir tarpusavyje besivaidijantys? Paprasto parašėlio gavimas tampa ilgu laukimo periodu.
Kitas galvos skausmas – įstatai, akcininkų susirinkimo protokolai, sprendimai kurtį įmonę ir kiti popierizmai. Šablonų internete galima rasti, tik ar jų nereikės duoti peržiūrėti profesionaliam teisininkui. Tai kainuos papildomai, o ir užtrukti gali kelias dienas.
Didžiausias galvos skausmas – banko sąskaita įmonės vardu su 10 000 litų įstatiniam kapitalui. Dažnas pradedantysis verslininkas gali tik pasvajoti apie tokią sumą. Jos per vasarą nesusitaupysi…
Tuo tarpu UAB steigimas su profesionalų pagalba vyksta lygiai taip pat, tik užtrunka jis pora valandų. Viena valanda skiriama jau paruoštų dokumentų pasirašymui ir internetinių paslaugų užsakymui. Kita valanda, jei dokumentai pateikiami ne internetu – kai kurių dokumentų tvirtinimui notaro kontoroje. Toliau jau „Registrų centro“ darbas.
Po RC patvirtinimo galima pradėti savo verslą, nes jau turėsite ir antspaudą savo ir įstatus ir sąskaita patvirtintą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *