1. Semantinė klaida. „Tik Actimel gėrime yra gyvųjų bakterijų, kurios yra labai naudingos jūsų organizmui“- skelbia Actimel reklama per televiziją. Analizė. Teiginys neatitinka tikrovės, kadangi ne vien Actimel gėrime yra gyvųjų bakterijų, vertingų žmogaus organizmui. Apie kitus naudingus produktus, turinčius šių bakterijų nutylima.
2. Apeliacija į autoritetą. Žymus Lietuvių krepšininkas Arvydas Sabonis reklamuoja Vytauto mineralinį vandenį. Analizė. Arvydas Sabonis yra krepšininkas, tačiau jis nėra labai susijęs su mineralinio vandens gamyba. Šia reklama bandoma prisidengti krepšininko autoritetu, neatsižvelgiant į jo sritį ir į tai, kad jis nėra ekspertas mineralinio vandens gamyboje.
3. Proporcijos Trūkumas Tele- 2 reklama teigia „ Rinkis Tele- 2 mokėjimo planą plepys ir iki kitų metų sąskaitoje matyk tik nulius“. Analizė Reklamoje neminima, kad žmogus gali prakalbėti tik 25 Lt, viršijus ši limitą jam teks mokėti. Viešai skelbiama vieną, o sutartyje su vartotoju, bus rašoma kita.
4.