Lietuvos automobilių kelių direkcija prie susisiekimo ministerijos

LAKD
LAKD, tai Lietuvos automobilių kelių direkcija prie susisiekimo ministerijos, jos misija ir tikslas Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos yra Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsteigta įstaiga, organizuojanti bei koordinuojanti valstybinės reikšmės kelių atkūrimą, priežiūrą bei plėtrą.  Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos tikslai:
   Tenkinti visuomenės ir kelių naudotojų poreikius.
   Dirbti ekonomiškai ir efektyviai, sudarant tinkamas eismo sąlygas, kad susisiekimas valstybinės reikšmės keliais būtų saugus, greitas, patogus, nekenktų aplinkai.
   Tobulinti kelius ir jų tinklą.
 Pagrindinis prioritetas – užtikrinti saugų eismą.
 Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos uždaviniai:
   Įgyvendinti Lietuvos Respublikos Seimo kelių priežiūros ir plėtros valstybės politikos kryptis.
   Įgyvendinti Susisiekimo ministerijos rengiamas automobilių kelių priežiūros ir plėtros programas.
   Organizuoti valstybinės reikšmės automobilių kelių tinklo plėtojimą, modernizavimą ir funkcionavimą.
 Lietuvoje tūkstančiui gyventojų tenka 6,32 km, o tūkstančiui kvadratinių kilometrų teritorijos – 326,50 km valstybinės reikšmės kelių. Dauguma (62,01 proc.) jų asfaltuoti.
 Mūsų kraštą kerta 6 europinės magistralės:
   E67 VIA BALTICA (Helsinkis–Talinas–Ryga–Panevėžys–Kaunas–Varšuva–Vroclavas–Praha),
   E28 (Berlynas–Gdanskas–Karaliaučius (Kaliningradas)–Marijampolė–Prienai–Vilnius–Minskas),
   E77 (Pskovas–Ryga–Šiauliai–Karaliaučius (Kaliningradas)–Varšuva–Krokuva–Budapeštas),
   E85 (Klaipėda–Kaunas–Vilnius–Lyda–Černovcai–Bukareštas–Aleksandropolis),
   E262 (Kaunas–Utena–Daugpilis–Rėzeknė–Ostravas),
   E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga–Klaipėda).
 Taigi Lietuva, net lyginant su ekonomiškai stipriomis valstybėmis, jau turi gerai išplėtotą kelių tinklą. Dabar svarbiausia jį tausoti, gerai prižiūrėti ir tobulinti taip, kad jis sklandžiai įsijungtų į Europos kelių tinklą. Mums tai itin aktualu, nes Lietuva – tranzito kraštas, per kurį vingiuoja daugeliui valstybių trumpiausi keliai iš vakarų į rytus, iš šiaurės į pietus.
 Tobulinant kelių tinklą numatoma nemažai kelių rekonstruoti, padaryti tokius, kad jie kaip galima geriau tenkintų gyventojų ir autotransporto poreikius, atitiktų visus šiuolaikiniams keliams keliamus techninius, ekonominius ir ekologinius reikalavimus, būtų greiti, patogūs ir saugūs. Tai Lietuvos kelininkų dabarties ir artimiausios ateities darbų pagrindinė kryptis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *