Itališkas trimeris suptec

Itališkas trimeris suptec
Itališkas trimeris suptec

šis itališkas trimeris galima sakyti mėgėjams žolės pjovėjams yra pats tas. Jame yra tik šiek tiek su kapryzais karbiuratorius reikia labai tiksliai sureguliuoti. Plaunasi pakankamai neblogai ultragarsu. Šiame G 42 l BC -415/42 7CC modelyje slypi apie 1,7kw galios, jos pakanka kokiems 15 aurų, daugiau gali  perkaitinti, jeigu didesnė žolė.  Geriau nerizikuoti ir dirbti palengva su pertraukomis.

Butinai reikia sužiūrėti ar alsuoklio žarnelės nepraleidžia ir negaudo oro, nes tada gali neužsivesti.

Itališkas trimeris suptec
Itališkas trimeris suptec

Trimeris pats nėra labai mažas ir lengvas todėl geriau naudoti diržą per petį, nes kitaip bus sunku pjauti.

Labai ne mėgsta kai po žiemos užpilat seną plastmasiniame bakelyje laikytą benziną dažniausiai po vieno bakelio pjovimo užsikiša karbiuratorius, tada reiks valyti, otai gali kainuoti iki 20 eurų.

Moto įrankių supirkimas remontas pardavimas  +370 68236569

6 mintys apie “Itališkas trimeris suptec”

  1. Naudoju penktus metus,viskas nebligai,visą laiką naudodavau hugsvarna tepala benzinui,dabar buvau užpyles stihl ir pastebėjau kad karštas variklis nesiveda,atvėsus viskas gerai ar tepalas gali turėti itakos variklio darbui.

    1. sveiki,
      tepalas tikrai cia ne prieko, tiesiog gal jau susidevejo karbiuratoriaus membrana arba alkūninio guolio riboksliai, reiktu pakeisti ir ir turėtu viskas buti gerai.
      jeigu nesigaus kreipkites i http://www.motomuma.lt meistrus

  2. Sveiki,kas gali buti trimeriui suptec g32L daznai nenori priimti gazo galvojau kaltas karburatorius,pakeiciau nauja vistiek taspats .gal kas nusimanot kur beda?dekui

    1. sveiki, tai gali buti daug priezasciu, reiktu apziureti, gal kur ora siurbe per kuro slangutes, gal kolektorius itrukes jau ir t.t. susiekite su manimi gal padesiu 8682836569, arba wwww.motomuma.lt

    2. Reikia tikrint viską. Gal siurbiasi per riebus mišinys. Jei duodi gazo ir dūsta tai perdaug benzo. Jei duodi gazo ir gęsta tai perdaug oro ir mažai benzo. O sprendimai įvairūs. Karbas, alsuoklio šlanga, oro filtras kuro filtras pats karbas gal reikalauja išvalymo.

  3. Turiu tokį patį. Naudojau apie 11metų, pakeistas cylindras su žiedais gal porą kartų. Buvo užkalęs kartą kai pjauta per ilgai. Sutrūkę žiedai buvo kartelį.
    Pjaunant su disku geriau laikyti apsukas pastoviai tolygiai ir neperdaug aukštas apie 75% kitaip variklis dusinamas arba bereikalo gazuojamas. Venkit jį dusint nes užkals momentaliai. Šeip pati štanga labai patvari. Nieko nekeičiau tik peilį galandau ir reduktoriuj tepalū negailėjau. Šeip pirktas buvo už 240litų turguj naujas. Kaip už 100€ vertas pirkinys ir tikrai atitarnaus už pinigus. Žinoma jei proto yra ir dirbsi su saiku. Prieš savaitę užkalė galutinai tai padariau išvada jog alkuninis jau išdilęs per tiek metų ir keist grupės nelabai apsimoka. Tad nusipirkau keturtaktį apie 2kw. Subjiektyviai jaučiasi kad galingesnis naujasis.

Komentuoti: Deivydas Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *